|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROGRAMKERESŐ
|
Egészségnevelési és sportnapPedagógiai programunk célkitűzései közé tartozik, hogy tanulóink rendelkezzenek az egészséges életmód folytatásához szükséges ismeretekkel. Ennek érdekében szervezzük meg minden évben tavasszal az Egészségnevelési, környezetvédelmi és sportnapot. A diákok ezen a napon az osztályfőnöki nevelő és oktató munkához kapcsolódva az egészséges életmódot ill. az egészségvédelmet bemutató előadásokon (környezetvédelem, drogprevenció, szexuális élet, korszerű és egészséges táplálkozás, elsősegélynyújtás, stb.) és foglalkozásokon vesznek részt, amelyeket többnyire külső előadók, neves szakemberek tartanak. Az egészségnevelési programokhoz szorosan kapcsolódnak a különböző sportrendezvények (akadályversenyek, labdajátékok, stb.), amelyek szintén az egészséges életvitel kialakítását célozzák. A program 8 órakor szelektív hulladékgyűjtéssel kezdődik, majd közös bemelegítéssel folytatódik. A tanítás szünetel, de minden tanulónak kötelező az iskolában megjelenni és aktívan bekapcsolódni a meghirdetett programokba. A tanulók a programokon való részvételüket ún. jelenléti cédulák aláíratásával igazolják.
Az egészségnevelési és sportnap programját az osztályfőnöki munkaközösség, a testnevelő tanárok és a szabadidő-szervező állítja össze.
|
PROJEKTEK
INFO
Cím: Ceglédi Kossuth Lajos Gimnázium 2700 Cegléd Rákóczi út 46.
Telefon: 06-53/500 525
Email:
OM azonosító: 1001 Matematika 1002 Természettudományok 1004 Német Nyelv 1005 Humán 1006 Digitális kultúra 1008 8 osztályos tagozat Hány nap van hátra?
Téli szünet:
2024.12.21 - 2025.01.05-ig Még nap van hátra Tavaszi szünet: 2025.04.17 - 2025.04.27-ig Még nap van hátra Nyári szünet: 2025.06.21 - 2025.08.31-ig Még nap van hátra SZAVAZÁS
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A lap 0.016 másodperc alatt készült el. |
Copyright 2024 Ceglédinfo, design by © Ceglédinfo | Impresszum | A látogatók száma 2012.07.14-től összesen: 32907242 | Ebben a hónapban: 657 | Ma: 657 | jelenleg: 73 | Statisztika | |